torsdag 9 januari 2020

Överraskning!

Jag lovar, det har aldrig hänt tidigare...
Jag tänkte diska min tallrik och vad skymtar jag i ögonvrån?

























Kära lilla 9-åring....vad tog det åt dig nu då?!?
Inte vet jag vad som flugit i henne men en liten chock fick jag allt. Och med denna (så känsliga, lättstörda och över försiktiga) katt under diskstället så fick jag ju lägga ner tanken på att diska. Tar det en annan gång...
Jag, fd hundmänniska har alltså blivit en kattmänniska:
- försöker sova i samma ställning hela natten för att inte störa katten (fast så blir det ju inte under djupsömn😉)...
- kan stå nästan hur länge som helst med öppen dörr i iskallt regn medan katten bestämmer sig för att gå ut eller in...
- går ur sängen över gavlarna för att inte störa katten som sover...
Och, som sagt: diska inte om katten ligger på diskstället! 😜😂😂😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar